ponedjeljak, 9. lipnja 2008.

Zeko i Mrkve




Ugh...spajverske nanosonde pojele su mozak mom kompjuteru, i sad sam prisiljen koristiti lepa topa. Al imam ja stripova bekapiranih na DVDju...
Ovog zeku se Tico nešto prijetio da će objavit, ali Endem nikako da nikne,
a meni žao zeke. Eto ti sad.

Broj komentara: 8:

Jakov Ahel kaže...

E ovaj mi je najbolji. imamo moćnika nemoćnika i prirodne elemente. medina faca kad se desi obrat. zecovo blebetanje na kraju. tolko je slojevito da se može osjetit miris kiše koja pada.

Filip kaže...

Toliki si pjesnik da ću ti ja sutra nazvat šefa i reć mu da ti da malo crtat planove oplate da se sabereš :-) ili radit dokaznicu mjera >:-)
ima još zeke peke, stej tjund.

Anonimno kaže...

predobro, suzim od smijeha :D :D

Domigorgon kaže...

LOL, dobar je zec. Podsjeca me malo na Maxa. :)

Filip kaže...

Fakat...podsjeća na Maxa...podsvijest, valjda. Max je super, ono malo kolko sam ga vidio.

Skicoslav kaže...

Jesam li ti ikada rekao da te obožavam Filipe?

Filip kaže...

Opa...bračne ponude :-)
Lijepo ti piše u profilu da sam oženit, Mrvoslave. A zaboravio sam dopisat i da sam strejt, iako je svaka ljubav okej.
Enivej, tenks. i u zekino ime.

Anonimno kaže...

pfffffff.........

ovo je...ovo je zen, haiku, ninjutsu i reiki u jednom!

Dinko