srijeda, 1. srpnja 2009.

Zeko i Potočić 5


E baš mi je ovo danas lijepo leglo...

U sljedećem broju:

Medo napušta vodstvo šume bez objašnjenja i ostavlja divlju kokoš da riješi probleme :-)

Broj komentara: 16:

dzuka kaže...

care, nema te niko!!!
jedva cekam nastavak!

Maxim kaže...

Odlično!, btw pročitao "krumpir vampir", super također

Filip kaže...

Hvala.
A nastavka neće biti.
Već nam ga je odradio dr. Ivo. I sve je toliko jasno i nedvosmisleno da nema mjesta naknadnim umjetničkim interpretacijama. Not. A i to je dnevna politika, to mi nije fora...

tonci kaže...

odlican. =)

Unknown kaže...

divlja kokoš grrrr

Kraicewski kaže...

Fiki, stigao mi je mejl od frendice koja je taj mejl dobila od frenda koji ga je opet dobio od frenda i tako tko zna do kojeg 'koljena'... Ono što hoću reći je to da te je vjerojatno pročitalo pol Hrvatske!... Možda ipak da razmisliš o nastavku. Mislim da ga se očekuje!

Dupli kaže...

I ja sam prije par minuta dobio mail sa naslovom ZEKO I POTOCIC - the best ever.
Mogli su bar navest od kud su pokupili strip. Mislim da smo dobili zvijezdu ;D

Ive kaže...

Ja nisam dobio mail ali svejedno-zakon!

Filip kaže...

Cjebote...
Ko bi reko. Zeko bi reko!
Tak mi i treba kad se neuredno potpisujem. Al neka, neka. Oteto-prokleto :-)
Živjele forvarduše!

mcn kaže...

Jebala te politika.

Ajmo album dogodine.

gravar

Unknown kaže...

Evo da ti i ja potvrdim, mada nemam naviku pisati komentare, strip je postao hit i na hr.rec.humor.binaries a krenula je i fovarduša uokolo.

dzuka kaže...

ja sam frendici poslo strip mejlom, jer znam da se ne oblogava okolo, a ona ga je slala dalje. i sigurno nije jadina. : )

oko kaže...

Danas sam dobio mejl s naslovom "Prostorno planiranje u RH" iz kojeg je vidljivo, da se prije preimenovanja zvao "Medo i zeko", a još prije "Zeko i potočić" :)

jurica kaže...

evo i ja dobio u mejlu (PDF format). nema tko nije vidio! kul.

dzuka kaže...

eto stiglo i meni danas sa naslovom 'moderna ekonomija' . : )

Unknown kaže...

Sta ja jedina nisam dobila forvardusu???