nedjelja, 15. studenoga 2009.

Prišt Danijel

Evo još jedan, Tico bi reko, naftalin. Izašo je u studenckom časopisu Arh. faksa "1:100"...sjećam
se samo da je s druge strane bio intervju s legendarnom prof. Erikom Kramer :-) Kakvo društvo!

Broj komentara: 12:

Skicoslav kaže...

Divan strip! Znaš li da he i meni Erika Kremer predavala. Pače, imam negdje i njenu karikaturu.

jurica kaže...

prilicno tuzno :-(

Bob kaže...

IJAOOOOOOOOOO!!!!! :D Genije. Šmrc!

lizosom kaže...

Kako mu je glavu odsjekla! Baš je dobar taj prišt. A i rascopani kraj njegov. Ah.. prišt

Tomislav Škrljac kaže...

Komedija, drama, romantika, horror, akcija... svi žanrovi na jednom mjestu.

WV: acelaspa

Rimaad Rupel kaže...

Poštovani g. Kelava!
Prateći Google Talk link ispod ružnog lica Miroslava M. naiđoh na vaš strip te mi se on posobno dopadne i radošću ga pročitah.
Dajem mu 5.
Inače, za razliku od Miroslava, ja od Erike nemam karikaturu već dvojku (2). Hvala Klancu!

Unknown kaže...

Dirljiv strip. Strašno mi je žao Prišta. Tako je bio veseo i radišan, a na kraju ga sjebala žena. Klasika

Unknown kaže...

Filipe, zar opet u potrazi za dodatnim izvorom zarade?

http://www.jutarnji.hr/phillip-kleva--izmedu-mene-i-kim-cattrall-zabljesnula-je-kemija/358942/

erca kaže...

Rad ubija! Da Danijel nije bio zauzet crtanjem u trenutku nesreće, moga je uteć od ove kuje, i sakrit se negdi među dlake...Šmrc...

Filip kaže...

Da, mogo se sakrit u pazuho.
A što ako je arhitetkica brijala dlake?
Ma prištevi su budale. Imaju gnoj umjesto mozga u glavi. Ipak, drago mi je da suosjećate s njim, nije bio loš momak.

Anonimno kaže...

Meni je ovaj strip najjači od svih ostalih na Kelavinom blogu.

Fantastični su mi izrazi lica prištovljevih.

Kelava nekad davno si nacrtal nekog tipa kaj je popizdio pa je bil vođen Slijepim Bezumljem, imaš još to?

Filip kaže...

A koji si ti, anonimni?
Mislim, otkud ti taj strip, hebote?
Pa to je nacrtano negdje u nekoj gimnazijskoj tekici, malo ljudi je to vidilo. Imam ga negdje, al nije baš za objavit...ono, previše besmislenog nasilja, a i interne su fore iz razreda. To Slijepo Bezumlje je možda jedina vrijedna.