petak, 12. studenoga 2010.

Diletanti i Onur - EKSKLUZIVNO!



Poštovana publiko!
Prekidamo disko program radi važne obavijesti:
naši reporteri doznali su pravi, brižljivo skrivani razlog
Onurova dolaska u Zagreb - radi se o muzičkoj numeri
snimljenoj sa kultnim zagrebačkim bendom Diletanti,
sa kojom se spremaju pokoriti tursko i njemačko tržište.

Broj komentara: 12:

baka kaže...

Nisam dugo Čulja vidio, stvarno se promijenio :D

Irena kaže...

uljepšao si mi usran dan :-D

yarro kaže...

čekaj, zezaš me da imamo myspace profil? ja mislim da ni madonni nisu toliko krali identitet otkad ga je ona ukrala djevici mariji.

Filip kaže...

Pa kaže Bosanac da je Čulj složio taj Majspejs,
al je bio lijen da išta više od toga napravi.
Al evo naprimjer ja... :-)

Irena, Onur je rođen da ženama uljepša svaki dan - on je nešto kao Chuck Norris za te stvari.

Unknown kaže...

nisam ja otvorio myspace. evo sad piše i na internetu :)

Anonimno kaže...

kao ljubitelju šeherezade, ovo mi je fantastično!

Jakov

Irena kaže...

Ja ne kužim zašto je taj glumac zgodan ženama, ali sviđa mi se pjesma i animacija. Meni su zgodni oni neki iz Meksika ili Brazila što se skidaju do pasa u polju avokada, kave i sličnih egzotičnih biljaka i onda sijeku trsku mačetom :-D

Anonimno kaže...

kao da bi ovaj bio los u polju avokada skinut do pasa

andrijana

Shuckey kaže...

Ocemoudisko!

Inglerbe!

Hrvoje Bratanic AKA Shuckey

baka kaže...

E jsete vidli ovo:

http://www.gadgeterija.net/2010/12/16/video-bozic-dolazi-video-snimljen-sony-ericssonom-xperia-x10/

Jel kapnulo šta od autorskih prava :D

Filip kaže...

ja mislim da je to Jarin frend.

baka kaže...

E baš sam se ugodno iznenadio kad sam jučer na Slavonskom radiju čuo Božić dolazi, al' na kraju pjesme hladan tuš.

Krene refren na kraju: Božić dolazi a tebe nema...
Pa nastavi: Božić dolazi a tebe nema, Božić dolazi a tebe nema, Božić dolazi a tebe nema...

Mater im, pa niste im valjda dopustili ovu cenzuru. Koji kua? Ovo valja utužit :D