nedjelja, 6. ožujka 2011.

Joško Žbirac

Evo jedne stare fore koja je targertirala likove iz nekih prošlih vremena,
ali nekako mi se danas čini kao da ih uvijek ima :-)
(isprike svim Joškima Žbircima ako ih ima, ime je nasumično palo u pol dva ujutro)

Broj komentara: 7:

dzuka kaže...

bas nam sad treba jedan takav! >:)

Anonimno kaže...

Hehe izvrsno nacrtano đubre

Lizosom

Rico kaže...

svidja mi se.
inače ja sam mu brat,

mate grancigula

Unknown kaže...

Je Džuka, treba nam Vuk Drašković da s balkona viče "Juriš, braćo!"...majstor :-)

Di si Mate, račino stara, hoba ti na oklop ne zakucala!

Filip kaže...

Nda...
opet je Nina ostavila ulogiran svoj profil...Mislim da će netko morat počet surfat u exploreru :-)

dzuka kaže...

a ja mislim da imam likove za strip - inspektoricu ninu i njen sajdkik borovnicu! : D

Filip kaže...

Samo naprijed.