utorak, 16. lipnja 2009.

Zeko i Potočić 1


A suivre...

(Nastavit će se, rekao bi onaj grozni tutnplok crtić)

Broj komentara: 7:

Skicoslav kaže...

Ovo treba bit pod nekim ninjom al jebga....
http://ftw.generation.no/?n=546

jurica kaže...

kuzis, nakon onog Blazekovicevog animiranog zlocina... tesko da vise ista vezano uz zeku i potocic moze biti provokativno.

si gledal to "remek djelo"? mislim da cu se sluzbeno odreci svih koji bilo cime osim prezirom ikad isprate ista sto je u svojoj bogatoj karijeri Milan uradio.

Milan Blazekovic must be stoped!

buu i Zimonicu i Zagreb filmu sto su pristali covjeku biti producenti! buuu!

jurica kaže...

i da... ako ste se pitali "stopped" se pise sa sva p. niste ludi. i ne, nema u tome nikakvog skrivenog znacenja.

typo, jebiga.

Maxim kaže...

Odlično! Ka'će nastavak?

Filip kaže...

Vidio sam tog ninđu još davno kod Wulffmorgenthallera...dobar im je.

Blažeković...ne znan šta bi reka o njemu. Čarobnjakov šešir mi je bio dobar dok sam bio mali, šegrt Hlapić me svake subote maltretira s televizora u onoj pilani od "Dječje televizije" na OTV-u. Još je Hlapić i OK, jedan od rijetkih domaćih brandova koji se prodaje. Al trebaš vidit kad ti svake subote puste bar triput neki kao animirani "spot" di oni Getroovi slonići sviraju neku pjesmicu e ne bi li djeca natjerala roditelje da idu kupovat kod Gucića...to je šugavo. A zeku i potočića nisam gledo.

Bob kaže...

Sreća pa sam mator i Čarobnjakov šešir mi ništa ne znači u životu. :P

Živijo drug Filip!

dijete kaže...

bravo.. mnogo dobro..