četvrtak, 13. svibnja 2010.

Operi me

Hrvacka kreativnost na djelu.
Šta ć nama glupe naljepnice za službene obavjesti?

---betonara u Zagrebu---

Broj komentara: 5:

lizosom kaže...

Je, kreativno :))

Irena kaže...

Dirty talking!
Recesija definitivno razvija kreativnost. Tko zna po ćemu tek pišu nezaposleni! :-)

erca kaže...

Jel ovo Zavod za zapošljavanje ?

jurica kaže...

zakon! gdi ih samo pronalazis???

(i btw. mislis li da bi ti neke novine platile za sliku? znam da postoje neke kojima nes posaljes pa ti daju petsto kuna il tak nesto)

naravno, za crteze ne daju ni prozvakane zvakace.

Filip kaže...

Dobra ideja, Jurice.
idem baš vidit kolko nude u 24 sata, novini nad novinama :-)

neću napisat u kojoj je betonari da se ne naljute, to su nam klijenti. Sigurno hrpimice posjećuju ovaj opskurni blog...