subota, 29. siječnja 2011.

Guitarra

es mehor Me lo di

Broj komentara: 8:

Tihomir Tikulin - Tico kaže...

Dobar.
Aj sad neki dugometražni strip s tim likom. Krv i znoj glazbene industrije. kroz trnje do septičke jame i ostalo.
44 strane za vrancuski format.
Color mi se sviđa. Manje je više.

Filip kaže...

nadobudni Tico.
Nacrtaj ti album od 44 strane, hebote :-)
pa znaš da meni to vjera zabranjuje.
ovo je najobičnija žvrljotina koju sam iz fore pobojao. Iako, što ga dulje gledam, to mi je draži...možda stvarno jednog dana naraste do table, ak smislim neku radnju o španjolskim ili portugalskim gitaristima

Stipe kaže...

Ajmo hrvacki Love and Rockets! Tamo ima bendova, jelda?

Anonimno kaže...

Da, treba nešto više od njega biti =)

mcn kaže...

OT: Malik Tintilinić sighting:

http://www.ngv.vic.gov.au/guggenheim/education/images/EXHI003828P_600.jpg

:P

fultfu

Filip kaže...

AAAAAA!!!
NAŠO ME!!! Hvala Macane, sad znam da ne smijem kročit nogom u Gugenhajm.
Mislim da znam kako će izgledat slijedeći post... :-)

Stipe, nisam ti ja baš neki Love & Rockets fan...možda ih nisam dovoljno čitao, ne mogu 100% tvrdit da mi ne leže (neke čudne osjećaje su u meni izazivali ti stripovi, ono malo što sam čitao u Q stripu - istovremeno su mi likovi bili bliski ko da ih već dugo poznajem, a opet sam se nekako osjećao lagano prevaren na kraju čitanja - u biti se ništa bitno u priči nije događalo)

mcn kaže...

Kako Ninđa ide kod zubara?

diilde

Filip kaže...

To je neka pitalica?
ne znam, valjda malo zadigne kapuljaču, ko kad jede...

ili je odgovor "pješke"? :-)