utorak, 21. prosinca 2010.

Gringo u svađi



Ovo sam slao u "Rijeku dobrog stripa"...poslije sam skužio da je,
izgleda, taj natječaj bio za omladinu :-)

Broj komentara: 8:

dzuka kaže...

aaaarrrrrghhhhh!
predobro! i odvratno!
bogufala pa necemo vidjet gringov pomirbeni seks sa samim sobom! >:)

iko kaže...

Gringo je najjači

Domigorgon kaže...

Gringo FTW!

Ive kaže...

nacrtaj pomirbeni seks!

Filip kaže...

Daj Ive zrigaću se...
imam prijedlog - nacrtaj ga ti :-)

Who the fuck is Tico? kaže...

Gringo!
Odurno!
To!

sonjecka kaže...

hehehe odlicno!

...i sto kaze omladina na ovo?

Filip kaže...

Pa ono...niš mi nisu odgovorili, valjda su se sablaznili kad sam poslo CV: "gle ovog starog konja di se gura sa ovakvim šporkarijama".
Zapravo, natječaj je bio za "mladu nadu", pa bih se možda i takvim mogao smatrati - ja se uvijek nečemu nadam, a i još uvijek sam mlađi od nekih ljudi u zemlji.