utorak, 24. svibnja 2011.

Knjiga za srat


na zapadu ništa novo :-(

Broj komentara: 6:

Domigorgon kaže...

Asocira me na "Welcome Shit Pack" by Pajo Pakšu. :D

Anonimno kaže...

Ni na istoku (ima neki japanski časopis)

L

jurica kaže...

ja trenutno knjige i imam samo za srat (otkako mi je dijete uništilo život). znači ili:
a) čitam na zahodu;
b) slušam audio knjige na biciklu.

žena več zna kad se vratim s posla da idem pravo na školjku na pola sata/sat.

zapravo, sad sam se sjetio da čitam i u kadi što je na svojem papiru osjetio Krleža iz knjižnice nedavno. btw. to mi je otkrilo nevjerojatan fenomen: papir se PRODUŽI najmanje dva centimetra kad se smoči! u onoj polovici knjige koja mi je frknula u kadu prije nego sam je uspio izvaditi papir se proširio i izišao skroz izvan korica.

ni kad se skroz posušilo (nakon tri tjedna - da, morao sam produžiti knjigu telefonom ;-)) nije se vratio baš u prvotne gabarite.

Filip kaže...

He he.
i meni isto žena sere da previše serem
:-)
a imamo čak i iz Ikeje onu zidnu mrežastu policu za novine - znala si što će bit, nemoj mi se sad čudit...

ja sam svoje "Filipike" najčešće ljudima i poklanjao s posvetom "za na WC" - kako neskromno od mene, treba knjiga to zaslužit...

Rico kaže...

knjiga za srat, bwahahahahahahahahaha,
ovo je jako u 3 pm, svaka cast

Domigorgon kaže...

Priznajem, i Ninđu i Filipike sam furao na WC u nebrojeno prigoda. :D