nedjelja, 8. svibnja 2011.

Zlokrn


Jedan stari zli mačak iz '07.

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Podsjeća me na mog ujaka! Samo što je moj ujak dobar stari mačak i ima ljepše zube.

L

Domigorgon kaže...

inglip summoned?

Domigorgon kaže...

Dakle. Inglip summoned?

(zlokrn izgleda kao da je ReKaptcha)

poolka

sonjecka kaže...

ovako ja setam po kuci kad ogladnim :)

Filip kaže...

@L: Znači, Sonječka je tvoj ujak?

Inglip summoned, sent Zlokrn to Earth to poolka with human heads... :-)

Domigorgon kaže...

noginis

Anonimno kaže...

Možda :D

L

Filip kaže...

ja, naravno, podrazumijevam da svi znaju ono što ne znaju...
naime, mačke (češće nakon što se okote) počnu koristiti nosno-grleni glas "mrrr" koji je vrlo simpatičan.
Tako je i naša mačka postala Mrma. Sestra i ja smo onda, nezaposlenih mozgova, počeli to iskrivljavat u totalno idiotske oblike (zrza, vrva, lrla, ćrća itd.) da bi se jedan malo dulje zadržao - Krna.
To kad malo skratiš dobiješ Krn kao imenicu za mačku.
Pa logićko, jelde?

Rico kaže...

Kelly, akcija ti je u threadlessu, sve po 12$, just for the record

Filip kaže...

Je, vidio sam, odma je javljeno ženi da bira. :-)

tenks.